Genveje


Chatbots - kom godt i gangChatbots - kom godt i gang

Hvad kan en chatbot? Hvilke myndigheder benytter chatbots? Hvad kræver det at arbejde med teknologien?

Der kommer flere chatbots i det offentlige, der hjælper til i borgerservice eller guider borgeren til selvbetjeningsløsninger. Kurset giver et indblik i hvad teknologien kan og hvilke kompetencer der er relevante, hvis du skal deltage i et chatbot-projekt.

Det faglige indhold

Få indblik i:

  • Chatbotteknologier
  • Hvordan man udvikler indhold til chatbots
  • Hvad det kræver at træne en sprogmodel
  • Eksempler på chatbots i det offentlige
  • Hvad det kræver at udvikle og drive en chatbot

På kurset vil der være øvelser, hvor vi træner de kompetencer der skal i spil, når chatbotten rykker ind i organisationen.

Det får du ud af kurset

Du får et godt indblik i de teknologier, der selv taler og skriver med borgerne. Og du bliver klar til at bidrage aktivt til chatbot-projekter.

Virksomhedens udbytte

Virksomheden får inhouse viden om ny teknologi og en sparringspartner, der kan stille de rigtige spørgsmål til kommende chatbot-projekter.

Målgruppe

Dig der er nysgerrig på ny teknologi og hvilke kompetencer conversational interfaces som chatbots kræver af dig og resten af organisationen.

Forudsætninger

Ingen

Underviser

Ditte Wolff-Jacobsen, digital indholdsrådgiver og chatbots ekspert 

Tilmelding og information

Åben for tilmelding

Navn
Sted
Startdato
København N
16. mar. 2021
Pris: kr. 4.000,-
Tilmelding: 16. feb. 2021

Kontakt

Kontakt os hvis du har spørgsmål til tilmelding eller hvis du har brug for yderligere information.

Kontakt os på

Tlf. 72 48 75 40 / kursus@kp.dk

Mandag til torsdag kl. 9.00-14.00
Fredag kl. 11.00-14.00

Åbningstider i uge 28 til 31 
kl. 9.00-12.30