Genveje


Ergoterapi – teori og praksis i aktivitetsorienteret interventionErgoterapi – teori og praksis i aktivitetsorienteret intervention

Styrk din praksis gennem den nyeste viden. Det ergoterapeutiske felt er bredt og i konstant udvikling. Her er muligheden for at styrke din praksis med ny viden og særligt styrke dine kompetencer i at arbejde med aktivitetsorienteret intervention.

5 ECTS

Ergoterapeuter har et meget bredt arbejdsfelt - fra børn til ældre og fra koordinering og myndighedsfunktioner til nært og indgående patient og borgersamarbejde. Uanset, hvor i feltet du arbejder, er du fagligt forbundet med andre ergoterapeuter igennem aktivitetsorienteret intervention. Men er du opdateret på dit felt?

Det får du ud af modulet

  • Du opnår praktisk og teoretisk indføring i, hvordan du anvender og implementerer de nyeste ergoterapeutiske metoder og modeller, så du kan udvikle, implementere og evaluere ergoterapeutisk praksis i mono- og tværfaglig kontekst
  • Du udvikler dine kompetencer til aktivitetsorienteret intervention inden for dine aktuelle ergoterapeutiske arbejds- og udviklingsområder, idet vi tager udgangspunkt i din egen praksis
  • Du udvider dit faglige netværk

Det faglige indhold

  • Nyeste viden og evidens inden for ergoterapi
  • Aktuelle ergoterapeutiske modeller og metoder – og hvordan de anvendes i kvalitetsudvikling og praksisudvikling
  • Metoder til dokumentation og evaluering af den ergoterapeutiske praksis
  • Udgangspunkt i – og videreudvikling af – de studerendes egne praksisproblematikker

Målgruppe

For dig, som er ergoterapeut – og ønsker at videreudvikle din og din arbejdsplads aktivitetsorienterede ergoterapi.

Se også vores moduler på Campus Carlsberg og  Campus Nord - Oversigt over moduler 

 

Kontakt

Kontakt os hvis du har spørgsmål til adgangskrav, tilmelding, optagelse, eller hvis du har brug for yderligere information om din uddannelse.

 

Kontakt os på

Tlf. 72 48 75 40 / evu@kp.dk

Mandag til torsdag kl. 9.00-14.00

Fredag kl. 11.00-14.00



--- nyt fra Laura----